Ve Férové škole víme, že školkám chybí individuální podpora v jejich rozvoji. Rozhodli jsme to změnit a v rámci pilotního programu jsme vytvořili autoevaluační nástroj, jehož cílem je zjistit aktuální stav a zároveň pomocí metody grow i stanovit 3 aktuální nejdůležitější cíle rozvoje. Rozvojové oblasti jsou:
Autoevaluační nástroj byl pilotován v regionu Tišnov ve spolupráci s MAP II Tišnov.
Aktivně jej používá například Mgr. Barbora Packová, ředitelka Svazkové mateřské školy VENKOV: “Nástroj využíváme především v přípravném týdnu, kdy společně zhodnotíme slabé a silné stránky školy, označíme oblasti, ve kterých se v novém školním roce budeme chtít posunout, v průběhu roku budeme na pedagogických poradách pravidelně zhodnocovat, jak se nám v daných oblastech daří se posouvat, kde máme ještě mezery a případně které překážky nám stály v cestě. Nástroj se skládá ze čtyř oblastí. Podle aktuální potřeby školy využijeme v jednom školním roce jen ty nejpotřebnější, na další oblasti může tedy dojít až v roce následujícím. Pro svou práci jej hodnotím jako velmi přínosný, uchopitelný a využitelný opakovaně.”
Nástroj si můžete zdarma stáhnout zde.
Rádi Vám poskytneme individuální konzultace zdarma: helena.pravdova@ferovaskola.cz
Naše aktivity jsou financovány díky Nadaci OSF, Nadaci České spořitelny a spolupráci s Platformou pro včasnou péči.