V naší škole jsou integrováni žáci nejen s poruchami učení, s narušenou komunikační schopností, ale také s hyperaktivitou a jedna žákyně s pohybovým postižením.
Jedná se o dívenku 4. ročníku s diagnostikovanou DMO kvadruparetického charakteru. Je to velmi usměvavá, snaživá a cílevědomá dívka s velkým snem stát se spisovatelkou.
Naši školu navštěvuje již od 1. ročníku. Je vzdělávána v rámci běžné třídy se sníženým počtem žáků s pomocí asistentky pedagoga. Již od samého začátku se adaptovala velmi dobře. Ostatní spolužáci ji bez problému přijali do kolektivu, jsou k ní velmi ohleduplní a přátelští.
Terezka o sobě napsala:
Myslím, že jsem hodná, pečlivá a kamarádská. Ráda ostatním pomáhám. Umím dobře plavat, recitovat básničky a zpívat. Občas se vztekám. Ráda jezdím na kole, čtu si a maluji.
Ve škole mě baví tělocvik. Chtěla bych se zlepšit v matematice a v psaní na počítači.
Mgr. Kateřina Bjačková, školní speciální pedagog